کتاب‌های خودباوریکتاب‌های غیرداستانی

ده راز موفقیت و آرامش درونی از بهترین سخنران انگیزشی جهان

مرور کتاب ده راز موفقیت و آرامش درونی

ده راز موفقیت و آرامش درونی از دکتر وین دایر

وین دایر در این کتاب از ده رازی صحبت می‌کند که به کار گرفتن آن‌ها در زندگی برای ما آرامش درونی به ارمغان می‌آورد که پایه و اساس تمام موفقیت‌ها است. به قدری این رازها را ساده و روان همراه با مثال‌های زیبا بازگو می‌کند که چاره‌ای جز همراه شدن با کتاب را تا انتها نداریم.
رراز‌هایی مانند:

«ذهنی داشته باشید که پذیرای همه چیز است و به هیچ چیز وابسته نیست.»

«تا زمانی که نغمه‌ای در وجودتان هست، با زندگی وداع نکنید.»

«گذشته را رها کنید.»

البته قابل ذکر است، این کتاب برای کسانی مفید است که می‌خواهند تغییراتی آگاهانه در خود ایجاد کنند. وین دایر از ما نمی‌خواهد که این کتاب را بخوانیم و همه‌ی رموز را به کار بگیریم؛ بلکه کاملا متواضعانه می گوید: «این رازها را با ذهنی باز بخوانید، آنچه را که برایتان قابل درک است، بپذیرید و در زندگی به کار ببندید و بقیه را کنار بگذارید.»

طبیعی است که بسیاری از ما انسان‌ها دوست داریم هر آنچه را که یاد می‌گیریم به دیگران هم بیاموزیم و آن را گسترش بدهیم، ولی در دنیایی که پر از خشونت، نامهربانی، بی عدالتی و قضاوت‌های بی‌جا است، گسترش  این آرامش درونی بسیار زمان‌بر و گاهی نشدنی است.

این کتاب، بسیار کوتاه و کم‌حجم اما پر بار است. پیشنهاد می‌کنم در این روزهای پر از استرس و نگرانی این کتاب را بخوانید و آرامش را مهمان دل‌هایتان کنید.

 

maryam-nikoomanesh

می‌خوانم، می‌نویسم و آموخته‌‌هایم را به اشتراک می‌گذارم به امید این که، سهمی هر چند کوچک، در بهتر شدن جهان اطرافم داشته باشم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا